REMIDA…… «Η εξέλιξη της κατοικίας»

REMIDA…… «Η εξέλιξη της κατοικίας»

Νέος κύκλος εργαστηρίων στο REMIDA με τις «Αρχιτεκτονικές ιστορίες». Κάθε Παρασκευή, τα τμήματα είναι οργανωμένα ως εξής: απο 3 έως 5 ετών στις 18:00 – 19:30 καθώς επίσης απο 6 έως 9 ετών στις 19:30 – 21:00. Το κόστος είναι 30 ευρώ το μήνα. Ο αριθμός των παιδιών : 7 παιδιά ανά τμήμα. Δηλώστε συμμετοχή στο τηλέφωνο 2310 344471. Θεματική ενότητα : Η εξέλιξη της... Διαβάστε Περισσότερα
Έκθεση έργων τέχνης

Έκθεση έργων τέχνης

Απο το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου φιλοξενούνται στο χώρο του σχολείου μας τα έργα της καλλιτέχνιδας Γεωργιάδου Ευδοκίας. Η έκθεση θα παραμείνει στο χώρο για όλο το Μάρτιο. Η επαφή των παιδιών με τα έργα τέχνης έχει ως σκοπό να χτίσει και να διευρύνει τους πνευματικούς και συναισθηματικούς ορίζοντες... Διαβάστε Περισσότερα
REMIDA….. «Παίζουμε με τη γεωμετρία»

REMIDA….. «Παίζουμε με τη γεωμετρία»

Αγαπητοί γονείς, οι αρχιτεκτονικές ιστορίες συνεχίζονται στο εργαστήρι δημιουργίας και ανακύκλωσης «REMIDA» απο τον Φεβρουάριο. Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου και κάθε Παρασκευή για όλο το Φεβρουάριο θα οργανωθούν δυο τμήματα, ένα προσχολικής ηλικίας απο 3 έως 5 ετών στις 18:00 – 19:30 καθώς και ένα τμήμα σχολικής ηλικίας απο 6 έως 9 ετών στις 19:30 – 21:00. Το κόστος είναι 30 ευρώ το μήνα. Ο αριθμός των παιδιών : 7 παιδιά ανά τμήμα. Δηλώστε συμμετοχή έως τις 25 Ιανουαρίου στο τηλέφωνο 2310 344471. Θεματική ενότητα: Παίζουμε με τη... Διαβάστε Περισσότερα
REMIDA…. «ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ»

REMIDA…. «ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ»

Στο εργαστήρι δημιουργίας και ανακύκλωσης REMIDA… ξεκινάνε οι ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. Πρώτη μας συνάντηση στις 27/11 Παρασκευή Πρώτη Θεματική Ενότητα : ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ Μέσα από την εξερεύνηση, τη δημιουργικότητα, το σχεδιασμό και τη συνεργασία με αρχιτεκτονικές πρακτικές, απελευθερώνεται η δύναμη της μάθησης. Τα παιδιά ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, εξοικειώνονται με έννοιες όπως εργονομία, αειφορία, ανακαλύπτουν τρόπους παρατήρησης και αντίληψης, αποκτούν οικολογική συνείδηση, αναπτύσσοντας τους γνωστικούς τομείς. Με βασικό κανόνα την επικοινωνία πειραματίζονται διασκεδάζοντας, αποτυπώνοντας εικόνες, υλοποιώντας ιδέες. Με αφορμή το παιχνίδι έρχονται σε επαφή με νέα υλικά και νέους τρόπους χρήσης τους, παράγουν χώρο, φαντάζονται και αναπαριστούν κτίρια και γειτονιές, πόλεις του χτες και του σήμερα, ιστορίες από το μέλλον… Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αυτοτελή βιωματικά εργαστήρια, διάρκειας 1,5 ώρας (2 εκπαιδευτικές), τα οποία οργανώνονται σε κύκλους και θεματικές ενότητες με άξονα την αρχιτεκτονική. Σας περιμένουμε στις ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ του REMIDA κάθε Παρασκευή 18:00-19:30 (με πρώτη συνάντηση στις 27-11-2015). Τμήμα 10-12 παιδιών ηλικίας από 6 ετών. Κόστος: 30€/μήνα Για εγγραφές και πληροφορίες καλέστε στο τηλ 2310 344471 απο τις 9:00 έως τις 14:00... Διαβάστε Περισσότερα

«Πως να προετοιμάσετε το παιδί σας για τον παιδικό σταθμό»

Η έναρξη της σχολικής περιόδου, προκαλεί ποικίλα συναισθήματα τόσο στα παιδιά όσο και στους ίδιους τους γονείς. Στην πραγματικότητα, οι γονείς δεν πρέπει να προετοιμάσουν μόνο το παιδί τους για τη νέα αυτή εμπειρία αλλά και τους ίδιους τους εαυτούς τους, καθώς προϋποθέτει την ψυχική δυνατότητα όχι μόνο του παιδιού να αποχωριστεί τους γονείς αλλά και των ίδιων των γονιών να αποχωριστούν το παιδί τους. Συναισθήματα όπως ενθουσιασμός, περιέργεια, άγχος και φόβος, παίζουν κυρίαρχο ρόλο τις πρώτες σχολικές ημέρες. Τα παιδιά ξαφνικά εισάγονται σε μια νέα καθημερινότητα, με νέες εμπειρίες και καινούργια πρόσωπα. Σημαντικός παράγοντας στην προσαρμογή του παιδιού στο νέο αυτό περιβάλλον, είναι η διάθεση και η στάση του γονέα. Συνήθως τα παιδιά αντιδρούν με κλάμα όταν αποχωρίζονται το γονιό, κι αυτό κυρίως οφείλεται στην ανασφάλεια που νιώθουν τα ίδια πως ίσως κάτι συμβεί και δεν τον ξαναδούν. Η καλή διάθεση, το χαμόγελο και η ενθάρρυνση του γονέα προς το παιδί οδηγούν στην ομαλή αποχώρηση αυτών των δύο. Τι χρειαζεται να κάνει ένας γονιός για να προετοιμάσει το παιδί του πριν το ξεκίνημα του παιδικού σταθμού: • Μέσα από όμορφα παραμύθια που κυκλοφορούν στο εμπόριο σχετικά με τον παιδικό σταθμό, ο γονιός μπορεί να εξοικιώσει το παιδί του. • Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του role- playing, το παιδί εναλλάξ με το γονιό, μπορεί να υποδύεται είτε το παιδί, είτε τη δασκάλα του παιδικού σταθμού. Με αυτό τον τρόπο το παιδί θα εξοικιωθεί εξίσου. • Εξαιρετικά ωφέλιμο είναι επίσης, να μένει το παιδί με κάποιο άλλο άτομο εκτός από το γονιό κάποιες ώρες της ημέρας ή της εβδομάδας- κι αν είναι εφικτό μακριά από το περιβάλλον του σπιτιού του, ώστε... Διαβάστε Περισσότερα
Παρουσίαση της παιδαγωγικής προσέγγισης του Reggio Emilia

Παρουσίαση της παιδαγωγικής προσέγγισης του Reggio Emilia

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσίαση της παιδαγωγικής προσέγγισης του Reggio Emilia στις 15/5 στο αμφιθέατρο Πανοράματος από την επίκουρη καθηγήτρια Θωμαϊς Καπουλίτσα Τρούλου και την παιδαγωγό Κατερίνα... Διαβάστε Περισσότερα
×
Responsive Menu Clicked Image